SmartOffice coworking prostor u Banja Luci traži community menadžera čiji bi glavni zadatak bio day-to-day funkcionisanje prostora, te održavanje prijateljske i kolaborativne atmosfere naše radne zajednice. Dobar community menadžer je spona između mnoštva talentovanih individua raznih zanimanja i interesovanja i savremeno opremljenog prostora spremnog za nove ideje, projekte i zajednički napredak. Dinamika ovog radnog mjesta od kandidata zahtjeva visok stepen organizacionih sposobnosti, ali i osjećaj za balans u stvaranju produktivne, ali opuštajuće atmosfere SmartOffice-a, baš kako smo to i zamislili.
KAKVOG KANDIDATA TRAŽIMO
- Poznavanje engleskog jezika
- Rad na info pultu coworking prostora, odgovornost oko članarina kao i ostalih aktivnosti unutar prostora
- Upravljanje našim društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn...itd)
- Upravljanje kampanjama i promocijama SmartOffice-a (internet marketing)
- Osnovno iskustvo u poslovnoj komunikaciji
- Entuzijazam i volja za napredovanjem u svakom smislu
ŠTA NUDIMO
- Puno radno vrijeme (sa fleksibilnošću po potrebi)
- Korištenje opreme i pogodnosti coworking prostora
- Rad sa kreativnim mladim stručnjacima
- Opuštena radna atmosfera
- Adekvatna novčana nadoknada
- Mogućnost napredovanja
PRIJAVE
- Prijave uz biografiju slati na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. do 10. septembra 2016. godine.